Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~oleksnow | użytkownik

imię i nazwiskoTomek adresSanok zarejestrowany31.05.2009 @12:48:29 ostatnio na stronie23.04.2011 @11:03:37

hmmm... uchwyć chwile i to tyle.... bo w zyciu piękne są tylko chwile a ulatuja jak motyle !!!


http://oleksnow.ownlog.com

http://oleksnow.pinkbike.com/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwoleksnow.ownlog.com
digarty118 komentarze1856 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d80, nikkor 18-200 vr, sunpak pz42x,....i teraz jeszcze 50mm 1.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~freerider123    03.06.2009 @21:28:47
rozumiem.Zostaw jakiś namiar na siebie to jeszcze się z Tobą skontaktuje
_______
lepsze jest wrogiem dobrego
~freerider123    03.06.2009 @21:21:12
bardzo bym chciał ale nie wiem czy czas pozwoli. A Ty?
_______
lepsze jest wrogiem dobrego
~KujawskiSebastian    03.06.2009 @16:49:12
Z piwnicy wytargali z monsterem 2003 ;/ sporo dobrych części było jakieś 6000 straciłem ;/ kupiłem potem v10 2004 ale sprzedalem bo nie miałem juz z kim jeździć i jakoś postanowiłem sprzedać
~KujawskiSebastian    03.06.2009 @16:23:34
Jeździłęm 4 lata ale nei po zawodach i tak powazniej to traktowalem tylko bez zawodów ale już nie śmigam nie z kim i czym hehehe ukradli mi sante S8 w zeszłym roku
~Zdzieli    03.06.2009 @15:58:00
Ciesze się że się podoba. W Twojej fotce z kolei to napięcie na twarzy jadącego dużo robi na +. Przy zdjęciach w ruchu na ogół gdzieś to umyka, a tu jest. Nie widziałem tego jeszcze na DA
_______
Krytyka - to prawidłowy krwioobieg; bez niej nieuchronny zastój i objawy chorobowe. (Mikołaj Ostrowski)
~Zdzieli    03.06.2009 @15:47:24
Z polowania na kłulika wystarczy mi trofeum w postaci fotki - skórę zwierzak zachował na grzbiecie Dzięki za ocenkę.
_______
Krytyka - to prawidłowy krwioobieg; bez niej nieuchronny zastój i objawy chorobowe. (Mikołaj Ostrowski)
~Kaspa    02.06.2009 @19:42:05
;];];]];];];
_______
Zapraszam Do Mnie
~Papo    02.06.2009 @08:05:57
dzieki
~przekrentpnd    01.06.2009 @23:10:16
hmmmm mam troche ale niezbyt wiele bo w tym roku lenia paskudnego miałem i tylko na chwile aparat wyjąłem nawet jeszcze nie zgrałem zdjęć na kompa :D
~Ise    01.06.2009 @15:10:16
zgadza sie, jest minimalne podbicie wysokosci jednej cegielki dzieki !
_______
Fotografia ?! Tak, kocham to
~Kiras321    01.06.2009 @08:37:28
dzięki zdjęcia takie "normalne" jeszcze mi wychodzą ale teraz właśnie chce trochę poeksperymentować może akurat uda się uzyskać jakiś ciekawy efekt
~Kiras321    01.06.2009 @08:32:18
aha dzięki ja też jestem jeszcze początkujący więc wszystkie porady mile widziane
~Kiras321    01.06.2009 @08:24:15
dobre ujęcie a jak udało CI się to go osiągnąć ? długi czas + wysoka przysłona + doświetlanie lampą?
pzdr
Poprzednia strona 1 ... 13 14 15 16
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt